Sidor

måndag 31 oktober 2011

Måndag

Var en lång och seg dag i skolan idag...började med Data/IT där vi håller på med power point. Sen efter lunch så hade vi Anatomi och sjukdomslära där vi började prata om nervsystemet. Fick även respons på vårt grupparbete och det var positivt :)

J hämtade mig efter skolan eftersom jag missade bussen, väldigt snällt!!
När jag kom hem så hade jag fått provsvaren från proverna jag tog förra veckan och ett prov var inte bra så ska ta om det imorgon för att se att det inte bara var tillfälligt. Hoppas det inte är något allvarligt men det tror jag inte.

Sen har jag pluggat lite inför läxförhöret hos grannen imorgon.

Nu har vi precis ätit keso och tonfisksallad som ni finner receptet på här: http://jezz90.blogspot.com/2011/10/tonfisk-och-kesosallad.html

Gott och mättande :)

Nu ska jag slappa lite innan det är dags för sängen!

Trevlig kväll!

// Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar