Sidor

torsdag 6 oktober 2011

Case seminarium avklarat

Jaha då var denna torsdagens skoldag över :) Seminariet gick hyfsat bra, hatar mig själv för att jag är så blyg men läraren ställde frågor till mig så då fick jag säga något i alla fall!

Regnat har det gjort hela dagen :( märks att det är höst!

Igår så beslutade jag och J oss för att vi ska ta tag i våra matvanor och från och med idag så ska vi börja äta mestadels sallad till middag och små portioner. När vi äter vanlig mat så ska vi tänka på att inte äta så mycket, visst får man äta något gott ibland men i lagom mängd!

Ska bli intressant att se hur länge denna period varar ;) och om den kommer att göra någon nytta?!

Imorgon blir en fullspäckad dag med förhoppningsvis lite plugg, annars så tar jag det på lördag.

// Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar