Sidor

måndag 24 oktober 2011

Måndag

Pju säger jag bara!!!

Äntligen så var denna dagen snart över. Den har varit en pina rakt igenom...började redan inatt när jag inte kunde sova och fick tillbaka min yrsel som jag nu börjar inse troligtvis har med tröttheten att göra...sen när jag väl kom upp imorse så kände jag att hade det inte varit för att det var både föreläsning och redovisning idag så hade jag stannat hemma för jag mår inget vidare men det var bara att ta sig i kragen och gå till skolan.
Väl i skolan så har jag verkligen kämpat för att hålla mig vaken och det är så himla jobbigt att känna yrseln hela tiden :( allt gungar som om jag satt på en båt. Sen att va så himla trött som jag är blev ingen bra kombination men jag överlevde på något sätt och nu är jag hemma och sitter i soffan.

Ska in och ta prover imorgon så hoppas att det kan ge något svar i alla fall! Hade det inte varit för skolan så hade det ju varit lugnt men det är inte kul att sitta och somna från och till i skolan på lektionerna. Så ni får gärna hålla tummarna att dem hittar svaret i proverna!

Redovisningen gick bra förövrigt :) vi satt fem personer och pratade så det var inget allvarligt! SKÖNT!!

Nu ska jag tillåta mig att vila lite.

Trevlig kväll :)

// Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar