Sidor

fredag 14 oktober 2011

Fredag

Idag fick jag inget roligt uppvaknande :(
Denna jättespindel satt mitt på badrumsgolvet!!!! Trodde jag skulle få en hjärtinfarkt eller något! Brukar inte va rädd för spindlar men denna va stor och den va inte rädd heller. Va inte direkt sugen på att dela badrummet med den så jag väntade utanför i 20 min och tillslut så sprang den ut i hallen...USCH! Väntar till att J kommer hem så att han får ta ut den.

Sen så gjorde jag i ordning mig och tog sen en cykeltur på 12 km :) Handlade med mig lite nödvändigheter på vägen också. Det var kallt (-2) att cykla men jag hade tagit på mig mössa, vantar och vinterjacka så jag var förberedd ;) Blev dock väldigt varmt när solen kom fram men hellre varm än kall.

Nu ska jag snart äta lunch och sen bege mig mot ännu en akupunktur.

Ikväll är jag ensam hemma så blir väll att kolla på Idol eller någon film och bara mysa. Ska äta tacos också :)

Trevlig dag på er!!
// Jennie

2 kommentarer:

  1. BLÄÄÄÄÄ för spindlar!!!!

    Ha en härlig kväll!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja USCH!!! J fick inte ut den innan och nu när jag kom hem kom den fram igen :(
    Tack detsamma även om du ska jobba!
    Kram

    SvaraRadera