Sidor

fredag 21 oktober 2011

Fredag :)

Då var denna fredag snart till ända...

Dagen har rullat på i full fart och något plugg har jag inte hunnit med :( Har däremot hunnit besöka vårdcentralen tre gånger, första för att boka en tid, andra för akupunktur och tredje för att träffa en läkare och få min trötthet undersökt.
Akupunkturen gick inget vidare för det visade sig att jag blivit allergisk mor nickel och det består nålarna utav så det blir inga fler nålstick för min del. Men hon sa att vi får hoppas att det hjälp lite och så får vi fortsätta att träna och töja muskeln istället.
Läkarbesöket gick bra, hon hittade inget "akut" utan jag ska ta en massa prover nästa vecka för att se så inte något är knas inuti. Känns skönt att hon tog det på allvar och inte bara struntade i det.

Efter det så cyklade jag till grannarnas hunddagis för att skriva ut lite papper till skolan. Väldigt tacksam över att ha dem :)

Sen cyklade jag hem och började städa och plocka undan inför imorgon och det tog ca 2 timmar och nu har jag precis duschat och väntar på att J ska komma hem med mat :) blir kebabtallrik idag.

Det var lite om min dag i sin helhet, inget roligt alls men något att skriva om i alla fall ;)

// Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar