Sidor

torsdag 13 oktober 2011

Torsdag

Idag har varit en tung dag...har känt mig väldigt trött :(
I skolan så var det först Data/IT och det var rätt skönt att ha en "slappe" lektion ;) Sen så hade vi Anatomi och sjukdomslära och där gick vi igenom vad vi ska ha på provet och sen så fick vi sitta och arbeta i våra grupper. Vi blev nästan klara idag så på måndag så ska vi träffas några stycken och skriva färdigt och finslipa det lite.

Det har varit en underbart fin men kall dag i dag. Känns som att jag har missat hösten?! Kan inte fatta att det redan snart kan komma snö!!

Väl hemma så har jag suttit och pluggat fram till nu, har skickat in inlämningsuppgiften i Medicinsk terminologi som handlade om försvenskning, jag har skrivit ner alla glosor och räknat ihop (143 st) och sen så har jag gjort klart lite små uppgifter som jag påbörjade häromdagen.

Ikväll blir det att göra tonfisksalladen med keso http://jezz90.blogspot.com/2011/10/tonfisk-och-kesosallad.html igen, den var så himla god :)

Det är Robinson också så det blir att se på det!

Imorgon är det självstudiedag men jag har fullbokat nästan hela dagen så får se hur mycket plugg det blir ;)

// Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar