Sidor

söndag 2 oktober 2011

Stor handlat

Då var det söndag, sista dagen på denna veckan och början på oktober. Tiden bara springer förbi !

Vi passade på att åka och storhandla då det verkligen behövdes. Blev en tur till City Gross för att handla kött, Willys för resten och sen så var vi inne på rusta där jag hittade en rosa låda som jag ska mina böcker i här hemma :) blev lite annat smått och gott också. På Ö&B så köpte vi en förvaringshylla till våra skor. Så nu börjar klädkammaren ta form också.
Skulle köpt en MP3 på Jula också men efter att ha väntat på hjälp i 10 min och sen får till svar att dem får slumpvis med färger och kan inte lägga undan? så kände jag att jag struntar i det idag...vilken affär vill inte sälja?? Jaja ska be pappa kolla hemma istället. För på internet så kan man inte beställa färg heller...konstigt tycker jag, plus att beställer man där så kommer det ändå till affären så då kunde ju han ha gjort det. Blir så himla irriterad!!!

När vi handlat klart så unnade vi oss var sin glass i det härliga vädret :) Får passa på att njuta nu för det varar nog inte länge till...:(

Ska ut och cykla en sväng sen, J skulle nog springa men annars så cyklar vi båda två :)

Ha en fortsatt bra söndag

// Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar