Sidor

torsdag 20 oktober 2011

Lång dag

Äntligen färdigpluggat för idag!

Började med Data/IT i skolan där vi fick lära oss power point och det var kul eftersom man kan det och det är alltid roligt att hålla på att designa och pilla med saker.
Sen hade vi Språk och informatik där vi fortsatte med verb och sen gick vi igenom adjektiv, pronomen och adverb. Idag kändes det lite bättre då vi mer gick igenom det snabbt.

Efter skolan så gick jag direkt hem till I och där började vi plugga till provet, eller vi och vi men hon förhörde mig på glosorna och det gick bättre än väntat! Känns alltid bra om man inte är ett frågetecken vid varje glosa ;)

Kom precis hem därifrån så är helt slut i huvudet och känner att jag är värd en pluggfri kväll med mys framför tv:n.

Imorgon är jag ledig men har hela dagen bokad ändå, konstigt att det alltid är så när man är ledig ;)

Nu ska jag snart fixa mat och sen blir det Robinson på tv :)

Kram på er!

// Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar