Sidor

söndag 16 oktober 2011

Söndag

Denna dagen har gått fort!

Vi började med en mysig frukost till lyxfällan, kan inte fatta hur man kan spendera så mycket pengar!
Sen så städade vi lite och plockade i ordning. Efter det så klippte J gräset medan jag skrev klart min gloskort. Ska bara skriva på svenska också så är det klart.

När jag var klar så gick vi till vårdcentralen som hade invigning av sin nya entré idag och där bjöds det på tårta :) hihi den var jätte god!
Sen när vi kom hem så kollade vi på filen Armageddon som handlar om jordens undergång men som räddas av ett gäng borrare. Väldigt fin och bra film!

Nu har jag precis fixat klart lite musik till min MP3, youtube har ju en ny grej som man kan överföra musiken till mp3 filer så jag har suttit och fört över Nick Pitera som jag älskar! Ni kan höra honom här: http://www.youtube.com/watch?v=t9-CS2v8wcc

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att slappa resten av kvällen :)

// Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar