Sidor

måndag 17 oktober 2011

Gym & Recept

Gud vad skönt det var att gymma :) Kändes att kroppen har saknat det! Blev 10 min rodd, 10 min cykel och sen tränade jag axlar och armar då jag måste vila höften.
Har planerat in att träna onsdag och fredag också men fredag beror på hur det går på akupunkturen.

Handlade lite nödvändigheter innan vi åkte hem så nu kan vi göra sallad igen :)
Idag åt vi en couscous sallad med bönor, den var sådär men ni kan få receptet ändå så att ni får tycka själva ;)
___________________________________________________________________________________


Couscoussallad med kalkon
  • Tillagningstid: Max 20 min
  • Svårighetsgrad: Medel
  • Portioner: 4
Ingredienser
Gör så här
Tillaga couscous enligt anvisning på paketet. Skär kalkonkött i strimlor. Blanda den ljumma couscousen med bönmix och majs- och soltorkad tomatblandning. Toppa med kalkonstrimlorna och gärna lite rostad lök. Smaka av med salt och peppar.
__________________________________________________________________________________
Tips; Vi tog vanligt kalkonpålägg istället för på burk och det fungerar det med!

Snart börjar pengarna på bordet, ska bli spännande att se om dem vinner några pengar. 

Trevlig kväll!!

// Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar