Sidor

tisdag 1 november 2011

Tisdag

Idag har jag haft plugg dag här hemma :)

Började morgonen med ett besök på vårdcentralen för att ta om proverna och sen gick jag hem och gick igenom orden igen.
Vid halv tio så gick jag upp till grannen för läxförhör, och det gick faktiskt riktigt bra :) Följde sen med henne och handlade när vi var klara.

Väl hemma så tog jag lunch och kollade på tv. Sen så tog jag tag i något som jag gått och dragit på länge...jag sökte två extra jobb :) Är stolt över mig själv som gjorde det för för mig är det en jobbig sak.

Sen så har jag suttit med plugget igen och nu tar jag en liten paus innan jag tar tag i det igen.

J står för maten idag och det blir nog potatissallad :)
Kanske lägger upp recept sen.

Hoppas ni får en mysig kväll!

// Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar