Sidor

söndag 20 november 2011

Söndag

Då var denna helg snart slut...önskar att man kunde byta på vecka och helg ;)

Gårdagskvällen var jätte rolig :) Först var det lite förfest på ett av hotellrummen och där var två av mina gamla klasskompisar så det var en rolig överraskning! Sen så gick vi mot julbordet och på vägen dit så mötte jag Annki :) som också bloggar, kika in till henne här: http://lillyochgrabbarna.blogspot.com/ visste att hon skulle dit men eftersom det var så många på plats så trodde jag inte vi skulle ses så jag blev lite paff! Men det var kul att ses i verkligheten :)
Sen så fick man sitta ner i en stor sal och vänta på att få gå och hämta mat. Maten i sig var väll sådär, hade väntat mig bättre kvalité men det gick att äta i alla fall :) Det fanns rätt mycket att välja på och man blev mer än mätt så det var verkligen värt det! Sen så gick vi vidare ner till Leifs Lounge där det bjöds på liveband och bra musik! Blev lite segt men det var ändå roligt att träffa C och D och alla andra :)
En mycket trevlig kväll helt enkelt!!

Idag så var det segt att gå upp men hade inget val då vi hade mycket att göra, bland annat storhandla...J skulle klippa sig också så jag passade på att gå i affärerna och idag hittade jag faktiskt något :) Blev en finare svart t-shirt men glansigt tyg framtill, hittade också en rosa/svart sjal på JC för 25 kr då dem ska bli en outletbutik så dem säljer ut allt till låga priser. J hittade tre skjortor för 100 kr styck! Jättesnygga :) Sen så storhandlade vi hem en massa då vi upptäckte i går att det var tomt överallt ;) men nu är det fullt igen!

Resten av dagen ska jag plugga lite men också ta det lugnt och kolla på film med J. Blir nog  the flintstones idag,
Tycker att den är jätte bra! Har ni inte sett den så se den!!

I fredags kollade vi på filmen Hop,

Den var en jättebra familjefilm men det är ju en påskfilm så passar kanske inte att se nu men lagom till påsk är den nog en toppen film för barn :)

Ha de bra!

// Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar