Sidor

torsdag 17 november 2011

Torsdag

Gårdagen försvann....kommer knappt ihåg vad jag gjorde ;) var i skolan 9-16 i alla fall. Sen blev det inte så mycket mer...

Idag däremot har jag varit i skolan 9-14.30 först hade vi anatomi och sjukdomslära där vi gick igenom det kommande provet och lite repetition om det vi pratat om innan. Såg också på en film om nervsystemet men den var sådär...Sen så hade vi grupparbete på em där vi ska redovisa om hjärnskakning, är inte helt bekväm i det men det kommer nog att gå bra. Vi är ju en trevlig grupp då det löser sig nog till slut. Det kan ju inte bli värre än fjasko ;) nej men jag ska tänka positivt så kommer det gå bra!

När jag kom hem så diskade jag undan all disk som hade samlats, och sen så har jag inte gjort så mycket mer än att bara va. Tänkte ta en slappe kväll till för att köra järnet imorgon. Jag har som mål innan söndag att vara klar med en inlämning, göra klart inför 2 redovisningar och renskriva inför provet.

Nu så håller J på att göra fetaost fyllda järpar :) ska bli gott!!

Trevlig kväll på er!

// Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar