Sidor

tisdag 22 november 2011

Tisdag

Då var det tisdag redan...gårdagen var väldigt seg och det kändes som att den aldrig tog slut! Hade föreläsning om donation i skolan och det var intressant att få veta hur det går till och få veta lite mer om det.

Idag så började min dag med att gå till sjukgymnasten och träna, gick bra idag så fick lite fler övningar. Sen så gick jag till distriktssköterskan och tog bort mina stygn, det så fint ut så det var ju bra :)

Nu så sitter jag och försöker plugga inför morgondagens prov men det går inget vidare då jag inte har någon motivation :( känns som att jag kan det ena sekunden och nästa så kan jag ingenting...suck...önskar man hade en MVG hjärna som bara behövde öppna en bok och sen kunna den ;) det hade varit något!!
Tur att det är en gruppskrivning för då kan man prata fram svaren och det passar mig bra denna gången eftersom jag kan det egentligen men jag behöver bara tänka efter mer och då kanske det lättar om man diskuterar. Vi får se imorgon hur det går.

Någon mer än jag som längtar efter snön?? Hade varit mysigt nu till första advent men inte då, det ska regna och va 10 grader :( undrar om det blir någon snö överhuvudtaget?! Hoppas det för jag älskar snö!!

Nepp nu måste jag plugga igen...

Ha en bra dag!

// Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar