Sidor

måndag 28 november 2011

Godmorgon

Japp huset står kvar! Men herregud vilken storm det var!! Hela huset knakade och man riktigt hörde hur vinden tog i.

Idag är jag bättre i nacken men sämre i allmänhet då jag åkt på ännu en förkylning :( Usch! Men denna vecka kan jag inte va sjuk för det är jätte mycket i skolan så håll tummarna att det stannar där det är och inte blir värre!

Ett av såren i huvudet gick upp precis så får kolla om det blir bra under dagen annars får jag ringa och be dem kolla för det läker ju aldrig...blir bara skorpor som sen ramlar loss och såret öppnar sig...

Haha såg nu att en hel del takpannor inte ligger där dem ska ;P ser väldigt roligt ut!

Hoppas ni får en bra måndag!

// Jennie

1 kommentar:

  1. ja här stormade ordentlig igår och inatt!!! fått städa i trädgården idag =)

    jobbigt med sår i huvudet, har du slagit i huvudet eller nått?

    Tack för dina fina ord i min blogg, önskar vi bodde närmre jag med!!! Kram

    SvaraRadera