Sidor

fredag 18 november 2011

Fredag

Plugg plugg och återigen plugg...det är vad jag har ägnat min dag åt!

Den ena uppgiften tog längre tid än jag trott så jag har bara hunnit med två saker idag. Sen att datorerna inte var på min sida gjorde inte saken bättre...men men nu lägger jag ner för idag och så fortsätter jag imorgon eller på söndag igen.

Fick förresten en trevlig inbjudan av en kompis igår, det ska vara en LR träff här i Halmstad imorgon och efter det så är det julbord och underhållning och det är jag och J inbjudna till :) Ska bli kul att träffa C också då vi inte setts på jag vet inte hur länge!

Ikväll blir det slappt eftersom J ska upp och jobba tidigt imorgon men det gör inget för imorgon kväll så ska vi ju iväg :) så det kan vara bra att vila upp sig ;)

Vad ska ni hitta på i helgen??

// Jennie

1 kommentar:

  1. vad kul det var at se er igår!!! blir helt annat att ses IRL!!!
    Hade ni trevligt??
    Vi hade kanon kul och så inspirerade att att jobba massor nu med LR!!!!

    SvaraRadera