Sidor

lördag 11 maj 2013

Tjejkväll med mig själv :)


Denna dagen har gått fort, men vi har ändå hunnit med mycket!

Först så började vi dagen med att städa, så himla skönt att ha det gjort :) Sen så kom svärföräldrarna förbi och hämtade deras symaskin. Efter det så bytte vi om till träningskläder  och gav oss iväg till vår "skog" där vi utförde dagens motionspass. För min del så körde jag intervall med powerwalk/jogging vilket gick jätte bra, blev cirka 5 km :) ramlade en gång men det var bara att resa sig och springa vidare haha kände mig dock väldigt klumpig men jag ska inte ge mig utan det är bara att fortsätta!

På hemvägen mötte vi S och hennes hundar, hann snacka lite skit om grannarna innan vi gick vidare hemåt.

J ska på bilträff ikväll så han drog iväg vid 16-tiden för att tvätta och fixa till bilen ;) sen skulle han och en kompis käka ute någon stans så jag har tjejkväll med mig själv hihi håller just nu på att baka muffins till min examensfika som vi ska ha här innan vi åker hem till mina hemtrakter :) Ska baka en choklad/banankaka i veckan också så det blir mycket gott men det gillar vi :) Kan knappt fatta att det inte ens är en vecka kvar innan jag är medicinsk sekreterare! tänk att två år har gått så fort och tänk vad mycket nytt jag har lärt mig!! Känns även väldigt skönt att ha en jobb direkt eftersom det är ett yrke som man behöver hålla igång med för att inte tappa allt emellan.

Nu ska jag gå och fixa lite mat och se på film! Hoppas ni får en toppenkväll :)

Före

Efter :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar