Sidor

lördag 25 maj 2013

Städdag och skjuts på cykel

God kväll kära läsare (om ni är några där ute)!

I dag började dagen tidigare än jag velat men är det städdag i området så är det, började klockan tio så kanske inte så tidigt men just i dag var jag trött så kände mest för att få sova ut.
Tack och lov så var det bättre väder än vad jag trott och det var trevliga människor jag fick som sällskap under tiden :) Vår uppgift var att fixa häcken utmed ena parkeringen och det tog sin tid, var nog aldrig rensat på ogräs innan...men nu är det fint och täckt med täckbark så jag hoppas att vi inte behöver göra om det än på ett tag i alla fall. Bara vår egen häck kvar, men den tar vi en annan dag ;)

Efter städdagen så åkte vi iväg för att J skulle klippa sig och så var vi på jakt efter en flugsmällare (trodde det fanns över allt men icke sa nicke), fann en efter tredje stället vi sökt på! Har fått en massa flugor inne i lägenheten vilket jag inte är så förtjust i...men nu ska dem dö hehe

När vi slappat lite så tog jag en promenad och J gick en promenad och kollade lite olika lokaler inför eventuellt framtida företag :) sen så cyklade jag och mötte J på Max för lite middag. På hemvägen så skjutsade J mig på cykeln, var typ första gången i mitt liv som jag blev skjutsad och det gick bra fast det gjorde lite ont i rumpan ;) testade även att skjutsa J men det gick inget vidare, hade visst ingen bra balans haha

Nu ska vi mysa i soffan till filmen "The blind side" som också visas på TV 4 ikväll men vi ser den på film istället :) Trevlig kväll på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar