Sidor

onsdag 1 maj 2013

Gårdagen och dagen

I går var en toppen dag, först tog jag det lugnt hela förmiddagen :) Sen tog jag bussen ner till stan vid 13-tiden för lite shopping.
Tröja och linne från H&M

Byxor och tröja från Gina Tricot
Är inte helt säker på tröjan från H&M men annars är jag nöjd :) 

Efter shoppingen så hälsade jag på I och L i deras nya lägenhet, mycket trevligt då det var ett tag sen vi sågs!  När jag väntade på att J skulle hämta upp mig efteråt så var det ett par civilpoliser som hade stoppat ett gäng ungdomar som köpt alkohol av en man, lite spännande att se ;) haha skadeglädje på hög nivå!

Kvällen blev rätt så lugn med slapp i soffan och supergod kladdkaka som J hade bakat <3


I dag så började vi dagen med en promenad ner till havet, underbart väder men tyvärr blåste det lite kallt men annars så var det varmt och skönt :) Blev en runda på 6,72 km. Nu så håller J på att putsa fönsterna och jag sitter och slappar hihi bra fördelning tycker jag! 
Blir nog inte mycket mer gjort i dag, fast det är rätt skönt att bara va en ledig dag. 

Kram Kram 

1 kommentar: