Sidor

torsdag 30 maj 2013

Regnkläder och Tassimoleverans

I dag efter jobbet så tog jag vägen förbi Stadium för att köpa nya regnkläder. Behövde nya då mina gamla byxor blivit för små och de var ingen andningsfunktion så när jag cyklar med dem på så blir man genomsvett bara av att ha de på sig...så nu hoppas jag att dessa är bättre :)


När jag kom hem så hade vår Tassimoleverans med kapslar kommit :) 

Många nya smaker och sorter :)

Fina Tassimohyllan :)
Har även gått igenom alla lådorna på golvet i förrådet då vi sett att mössen lyckas ta sig in även om hålet är förtäckt så var tvungna att kolla så att de inte byggt bo i våra lådor vilket de inte hade, pust! Nu hoppas vi att Anticimex kan komma nån gång och fixa det så vi slipper mössen!

Nu ska vi äta middag, lax och potatis :) Sen blir det att prova någon av de nya Tassimosmakerna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar