Sidor

måndag 27 maj 2013

Måndag

Hemskt vad helgen gick fort! Hann ju knappt känna att man var ledig innan det var över ;)

I går började dagen i alla fall med att städa lägenheten och röja i skåpen och bland kläder osv. Blev en hel del förbättringar kan man säga :) Beställde även hem fler kapslar från Tassimo, fick 200 kr i välkomstpresent  på deras hemsida så då passade vi på att beställa hem lite.

Vet knappt vad vi gjorde mer igår men vi såg på Skönheten och Odjuret i alla fall och den var lika bra som alltid!!

Insåg när vi kollade när filmen kom att jag bara var 1 år och J var då 6 år haha det är då man inser skillnaden, annars gör man ju inte det för 23 och 28 år är ju ingen större skillnad som folk skulle reagera på ;)

I dag var det dags för mig att prova på jouren, var en hel del nya saker att lära sig plus telefon (som inte är min starka sida) men jag ska "gå bredvid/lära upp mig" ett par dagar till vilket känns skönt för man vill ändå känna sig säker innan man "lämnas" själv ;) nej, men jag vet ju att jag alltid kan ropa på mina kollegor så att de kommer och hjälper mig! Ser verkligen fram emot att jobba där i sommar, känns så himla skönt att ha ett jobb med dagtid och super bra kollegor som man kan fråga om hjälp hos och som alltid ställer upp :)


1 kommentar: