Sidor

måndag 13 maj 2013

Första dagen på sista veckan som student :)

Usch nu börjar jag förstå på riktigt att det inte är långt kvar! Har hela tiden känt att det är långt kvar men nu är det plötsligt bara fyra dagar kvar!!

I dag så hade vi visning av våra examensarbeten på sjukhuset i Halmstad, förstår egentligen inte vitsen av att ha det men det har väl alltid varit så ;) det kom faktiskt fler än vi trodde så tiden gick undan ändå! Fick mycket positiv respons på vårt arbete så det var ju kul!

Cyklade dit och hem vilket kändes skönt för då har jag i alla fall rört på mig i dag, skulle egentligen tagit en joggingrunda i morse men då jag sov så dåligt i natt så valde jag att sova lite längre istället. Får bli imorgon istället (kanske hihi).

Ska försöka hitta på något med falukorv men det lutar åt att det blir falukorv och makaroner för orkar inte laga något annat och tror inte J gör det heller...men det är ju gott det med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar