Sidor

tisdag 21 maj 2013

Helgen i bilder

Jag på min examensdag :)

Äntligen medicinsk sekreterare

Tippen <3

Zorro och Tippen <3

Jag innan kalaset

Många platser till en stor familj :) 12 pers!

Fina presenter från familjen

Jag under kalaset 

Present från J och hans familj :)

Var ju tvungen att testa och den fick MVG :)

Har haft en toppen helg med super fint väder, kanske lite väl varmt men man ska inte klaga ;) Hade ett par underbara dagar med min farmor här på besök, toppenmysigt <3

Fredagen bestod av examen i skolan och sen examensfika här hemma med J och hans familj plus min farmor :) Sen så satte vi oss i bilen och åkte hem till Skara/Skövde, 30°C utomhus! Tur vi hade AC! Sen så lämnade vi av farmor hemma hos henne och farfar där det bjöds på kaffe, sen åkte vi förbi min bror och hans tjej som nyligen skaffat hus, riktigt fint var det och trevligt att träffa dem :) Sen var slutstationen hemma hos pappa och där somnade vi gott efter en fullspäckad dag!

Lördagen var det full fart igen, först så åkte jag och J för att besikta C´s bil och sen när vi kom hem så hade C´s son J frukostbjudning för sin klass hemma så det kom ca 30 pers och åt frukost ;) många var det! Direkt efter det så var det dags att förbereda inför mitt examenskalas, duka och fixa. Vi hade tur med vädret även denna dag så vi satt ute i trädgården :) Fick många fina presenter, tack alla!! På kvällen var det Eurovision så det satt vi och kollade på tills det var dags att vila ögonen inför nästa dag.

I söndags så var det upp och äta frukost, packa, säga hejdå och sen åka vidare till mormor för att fira hennes 85 års dag :) mycket trevligt att se henne och även min ena moster som var på besök. 
Sen började resan hem till Halmstad igen. 

I går var det första jobbdagen som medicinsk sekreterare :) spännande och roligt men även nervöst konstigt nog för har ju ändå varit där i ett år som timanställd men det gick jätte bra och även i dag har det gått bra!

Nu har jag kortfattat berättat om helgen och lite om början av veckan så nu måste jag fortsätta med maten, ha det bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar