Sidor

söndag 12 maj 2013

Slappesöndag och konstig Runkeeper

God dagens! I dag så har vi haft en riktig slappe dag :) Har tvättat och fixat lite i lägenheten medan J har klippt gräset och fixat med blomlådorna. Bjöd även över grannen S på kaffe :) trevligt!!

Har precis varit ute på en promenad, och oturligt nog så regnade det nästan under hela promenaden, typiskt då det inte regnat på hela dagen...men men det är bara att bita ihop och fortsätta gå. Blev paff när jag kollade min Runkeeper då den visade att jag gått 7.9 km för jag vet att rundan är knappt 5 km så var tvungen att kolla på kartan och då visar den att jag gått sicksack  under hela promenaden haha (hade gärna visat er men kan inte få bilden hit) den har aldrig gjort så förut så nu måste jag undersöka varför den gör så för annars är det ju meningslöst att ha den om den inte fungerar! Så om någon läser detta och är bra på Runkeeper eller varit med om samma sak så får ni gärna hojta till och säga hur man får den att inte göra så :)

Smakade på muffinsen igår och det var ingen höjdare :( så ingen mening att dela med sig av receptet då...synd då det blev så många men jag kanske använder de ändå, vi får se ;)

Nu ska jag gå och äta middag, kycklinghamburgare och pommes, och se på någon film som J fixat men inte tänker avslöja, spännande hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar