Sidor

tisdag 10 januari 2012

Tisdag

Denna dagen var en bra dag ;) var i skolan mellan 9-11.30, vilket passade mig bra då jag var väldigt trött på förmiddagen! Väl hemma kröp jag upp i soffan och åt lunch och kollade på tv :) Mys!!

Sen så gjorde jag lite läxor i dokumentationen men den ena gick inte att göra då läraren inte gett oss rätt papper men det får jag fixa nästa lektion.

När J kom hem så gick vi en promenad på ca 45 min i kylan :) Riktigt skönt!!
Har märkt att om jag planerar att jag ska skippa sötsaker, motioner mera m.m. så tröttnar jag snabbare så nu har jag bestämt mig för att alla träning/motion är ett plus och sötsakerna får jag jobba med och det går rätt bra på veckorna men desto svårare på helgerna men det blir nog bättre när våren kommer och man inte sitter inne lika mycket!

Dagens klädsel:
Ny mysig kofta från gekås, linne gekås, leggins willys :)

Ikväll blir det inget mer plugg utan vilar upp mig för en heldag imorgon istället!!

Kram Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar