Sidor

tisdag 17 januari 2012

Plugg dag

Som rubriken lyder så har jag haft en plugg dag.

Tog sovmorgon till 9 och sen började jag att plugga till svenska provet på torsdag. Det är väldigt svårt att plugga till för allt man läser kan man ju egentligen men sen vet man ju inte vad hon ställer för frågor så det kan ju bli korvstoppning i huvudet även om man egentligen kan det. Men det kommer nog att gå bra.

Har precis varit ute på en promenad med J :) det var kallt men skönt att komma ut och röra på sig!

På tillbaka vägen så gick vi inom apoteket och köpte low calories soppor :) dricker sen innan naturdiets kaffe latte shakes till lunch men tyckte det kunde vara kul att testa någon ny att ha emellanåt. Jag valde potatis och purjolök smak, men det fanns även choklad. Återkommer med betyg när jag smakat :)

Nu ska jag snart kolla på glee som går på tv :) Älskar verkligen den serien!! Tyvärr har jag inte tv11 så jag missar den nya serien men jag väntar tills den släpps istället!

Ha de gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar