Sidor

torsdag 19 januari 2012

Tenta avklarad - check

Då var äntligen svenska tentan avklarad! Kändes inte riktigt bra men får hålla tummarna att det blir godkänt i alla fall :)

När jag kom hem så kollade jag på Biggest loser Sverige och kände mig peppad att börja träna igen så nu ska jag försöka träna styrka 2-3 gånger i veckan och sen motion 4-5 gånger i veckan. Eftersom jag har en tendens att hålla på i några veckor och sen skiter det sig så ska jag tänka att all träning är bättre än ingen!

Ska köpa hem lite nyttiga saker att äta när jag blir sugen på något så att man har ett alternativ till godiset! Har också sagt till mig själv att på helgerna är det tillåtet att äta onyttigt men till en viss gräns.

Nu ska jag och J snart köra ett dans pass till wii spelet just dance ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar