Sidor

torsdag 5 januari 2012

Jobb och plugg

Då var denna dagen snart slut...

Har varit en lång dag som inte blev som jag tänkt men ändå bra :) Hade tänkt att gå upp i tid och plugga allt som jag har lagt åt sidan men icke sa nicke för bemanningen ringde och ville att jag skulle jobba och då kan man ju inte tacka nej.
Så det blev jobb 7-16 egentligen 7-14.30 men det var kort med folk så jag var snäll och stannade till 16. När jag kom hem så satte jag mig och pluggade med data uppgiften men efter tre timmar så gav jag upp efter att nästan slagit sönder datorn! Läraren har gett oss en omöjlig uppgift på väldigt kort tid...kommer nog inte att hinna klart med det men jag är inte ensam alla 28 i klassen känner samma...

Nu ska jag kolla på nån film med J och imorgon blir det besök av svärföräldrarna och mys med J eftersom han är ledig :)

Hoppas ni har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar