Sidor

måndag 16 januari 2012

Måndag

Idag fick Tiger bege sig till J´s föräldrar istället...tråkigt men nödvändigt då han inte verkade trivas här...hoppas han lugnar ner sig efter kastreringen så att vi kan ha honom igen :)

Skolan idag var lååång...först hade vi språk och informatik där vi fick skriva CV och personligt brev (vilket jag aldrig gjort innan, ironi) sen sista delen av lektionen var det engelska och då fick vi läsa ett par "oklara" meningar som vi skulle sätta dit rätt ord i. Jag då som både är dålig på engelska och blyg tyckte detta var hemskt, men i slutändan så förstod jag att jag inte var ensam! Det kommer nog att gå bra när man kommer in i det.
Sen så hade vi redovisning om akut buk, vi fick ett case om en man som hade ont i buken och sen skulle vi komma fram till vad han hade för problem. Det gick bättre än vad jag trott! Dock var det lite segt att vänta i två timmar men så är det när man är bland de sista på listan...

Resten av kvällen ska jag slappa för imorgon är det plugg hela dagen inför torsdagens svenska tenta!

Grått och trist väder är det ute :( vart är min snö som ska lysa upp??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar