Sidor

onsdag 11 januari 2012

Depp

Fy f*n vilken dag!!

Började med att jag skulle gått upp vid 8 men när klockan ringde kände jag att jag behövde få sova ut så vakande inte förens 9 :) kände mig jätte peppad till att plugga idag!

När jag sedan ser att jag fått ett mejl från läraren om att jag är anklagad för fusk känns det som en slag i ansiktet! Jag?! Va f*n, jag försökte hjälpa en klasskompis och det är klart att det blev lika eftersom vi sitter jämte varandra! Sen att mitt var fel och att hon då också fick fel behöver ju inte tyda på fusk! Ja blir så förbannad! Det handlar ju inte ens om ett prov eller inlämning utan om en enkel övningsuppgift som vi gjorde under lektionstid...har verkligen kämpat med att få till alla dessa uppgifter och så ska det skita sig för att jag hjälpte en annan?!
Trodde att man skulle vinna på att hjälpa sina medmänniskor men icke då man ska be dem göra sitt och inte vara vänlig! Blir så himla ledsen :( all motivation är som bortblåst så jag skiter i skolarbetet för tillfället...ingen idé att slita sönder sig och sen få ett slag i ansiktet...

Ska snart ut och gå med J och kanske gå av sig lite ilska men det blir inte det lättaste...önskar att jag var en person som bara kunde rycka på axlarna och gå vidare men tyvärr är jag tvärt om.

Jaja bara att försöka börja om med motivationen då...

1 kommentar:

  1. Men fy vad hemskt! Vilken lärare alltså, mejla? hur lågt är det!!
    usch klart man ska vinna på att hjälpa varann, vart är världen på väg??

    Kram på dej vännen!!

    SvaraRadera