Sidor

tisdag 24 januari 2012

Dagen före tenta

Usch vad dåligt jag sov inatt...bara en massa ord som cirkulerade i huvudet :( Det är så tråkigt att man ska bli så stressad för det gör att man tappar suget lite. Men jag försöker trösta mig med att detta är sista tentan i denna kursen i alla fall :)

Förmiddagen spenderades inte med plugg utan med trevliga grannarna I och L :) alltid trevligt att umgås med dem. L har verkligen vuxit och springer runt hela tiden, tänk vad fort utvecklingen går från krypa till gå/springa!

Efter det åt jag lunch och kollade på tv. Sen blev det glosplugg och försöka förstå mig på hela matspjälkningsapparaten...inte det lättaste men det går säkert bra ändå.

Snart kommer J hem och då ska vi ut och gå i det fina vädret :)

Senare ska jag testa att göra en pastasallad med kikärtor, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar