Sidor

onsdag 4 januari 2012

Storm

Usch och fy vad det blåser!!! Vad är det som händer egentligen? Storm efter storm kommer och går hela tiden...
I natt vaknade jag av en rejäl smäll och väckte J för att kolla vad det var, då såg han att en plåtlist hade lossnat på huset och låg och slog mot huset så J fick gå ut halv tre i natt och lägga ner den på marken...vi både blev lite skärrade då vi insåg att den hade kunna slå igenom fönstret om vi inte tagit ner den...tur jag inte sov så hårt som jag brukar ;)

En snäll klasskompis kommer och hämtar mig idag för jag känner att det inte är så jätte lätt att gå till bussen när det blåser storm ute, tur man har kompisar som bor nära :)



I går hade J otur...hans älskade bil blev påbackad! Som tur var var han som backade på en snäll person som bad om ursäkt och tog på sig skulden utan problem :) Jag satt ju i så han hade inte kunnat ljuga heller men många försöker ju...blev "bara" repor så vi ska vara glada men eftersom J älskar sin bil så blir det ju alltid värre för honom än någon annan.

Nu ska jag fixa i ordning mig för sista skoldagen denna veckan :)

1 kommentar:

  1. Ja jisses vad det blåser, här viner det i fönsterna, träden böjer sig verkligen för vinden, inte ens hundarna och katterna vill gå ut!

    Vi har inte ens TV =( blir till att försöka roa ungarna inne idag =) Tur jag är ledig!!

    SvaraRadera