Sidor

måndag 12 december 2011

Tråkigt

Usch vilken tråkig och seg dag...:(

Först så var redovisningen försenad så vi fick skynda igenom våran vilket inte kändes så bra då man inte fick sagt allt man velat.

Sen denna eviga datalektion som aldrig tar slut...det är typ ingen som jobbar med det vi ska utan sitter och kollar runt på nätet ;) Inte nog med det utan vi ska ha denna lektion både imorgon och på onsdag också!! Hoppas att vi kan få börja på slutuppgiften så att man har något vettigt att göra.

Nu är det bara en timme kvar innan vi ska sluta och jag hoppas att den går fort! Kanske ska sätta mig och träna tangentbordsträning så kanske tiden går lite fortare ;)

Väl hemma ska jag be J massera min rygg för den vill inte bli bättre :( sen ska jag ta det lugnt resten av kvällen! Maten är färdig så det är bara att värma :)

Trevlig eftermiddag/kväll!

För er som är inresserade av att läsa hur skolan egentligen fungerar kan ni få det hos min bloggvän Anki där skriver hon om en händelse som inträffat på hennes sons skola som inte borde få hända!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar