Sidor

torsdag 15 december 2011

Torsdag

Jaha då var det torsdag kväll...veckorna går alldeles för fort!

Denna dagen började stressigt...E som jag skulle med till getinge ringde vid 8 och sa att det inte blir något då dem hade kaos där...så vi försökte få tag på vår lärare för att se vad vi skulle göra men vi fick inte tag på henne. Kom då på att två andra i klassen skulle till vårdcentralen här jämte så ringde E och sa att hon kunde komma hit så chansar vi på att få komma med in där. Väl där så gick allt jätte bra vi var så välkomna så :)
En väldigt intressant och givande tur där vi fick testa på att boka in patienter och träffa olika personal.

Sen när jag kom hem så fick jag tag på läraren som inte var helt nöjd då dem hade velat förvarna denna vårdcentral, men herre gud vi försökte ju! Skulle vi istället ha åkt hem och lagt oss eller?! Vi tog vårt ansvar att fixa detta och det var ju inte problem så jag förstår inte varför dem inte kunde va nöjda med det...men men får väll se hur det blir. Vi har i alla fall inte gjort något fel vad jag kan se!

Efter det så har jag pratat med farmor, kollat på tv och pluggat.

Ska snart åka och handla och sen hämta J på jobbet.

Trevlig kväll i mörkret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar