Sidor

tisdag 27 december 2011

Då var man hemma igen

Oj vad tiden gick fort när man var hemma...julen bara kom och försvann med en gång.

Har hunnit med att träffa alla som jag tänkt mig och det har varit ett par underbara dagar med familjen :)
Julafton var trevlig men det kändes mer som en vårdag än vinter men tur det mörknar så fort så man slipper se det gröna!
Fick en massa bra julklappar: Pengar, presentkort på Ginatricot, Presentkort på helkroppsmassage, pyjamasbyxor, glöggsett, spel, spakitt, godis, örhängen, vågtång, xbox och wii :) Är jätte nöjd!!

Vann även ett presentkort på guldfynd lagom till jul så det ska jag gå och kolla om jag hittar något för :)

Igår var det släktkalas på min mammas sida  och det var trevligt att träffa alla kusiner och morbröder/mostrar m.fl. :) Vi blir ju en hel del människor så det är inte så ofta vi träffas alla samtidigt men det blir ju lätt så i en stor familj! Vi var inte kvar så länge eftersom vi skulle hem och J skulle upp och jobba idag men det var trevligt den stund vi var där :)

Idag tog jag en rejäl sovmorgon vilket var väldigt skönt!! Sen satte jag mig och skrev klart arbetet som ska va inne helst nu i veckan och J ska skriva ut det så jag kan läsa igenom det och leta fel. Har lite småläxor också men dem tar jag en annan dag. Har precis packat upp alla julklappar och allt annat som jag hade med mig så nu ska jag slappa resten av dagen.

Får se om jag lägger in bilderna för min mobil strular...

Har ni haft en bra jul??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar