Sidor

onsdag 14 december 2011

Onsdag

Idag började jag dagen med ett diktat prov. Det gick väll sådär...känns som att man kan det men ändå inte.

Sen gick jag hem vid lunch då jag hade ett ärende på eftermiddagen. När jag kom hem så satte jag mig och pluggade. Efter fyra timmar så kände jag att det fick vara nog för idag så jag åt lite och sen åkte jag och hämtade J på jobbet. Blev en liten utmaning då jag inte är så van att köra  i mörker men det gick bra. Motorvägen var lättast :) Ska passa på att köra mer och mer i mörker för att inte tappa det helt!

Nu ska jag ta och varva ner innan det är dags att gå och lägga sig. Imorgon ska jag och E till Getinge vårdcentral för ett studiebesök. Ska bli kul att se en annan än ens egen men känns lite onödigt långt men men bara att gilla läget. Efter det så blir det plugg för fulla muggar! Fredag också så på lördag ska jag ha "ledigt" för då kommer svärföräldrarna och J´s syster med pojkvän hit på glöggkväll. Mysigt!

Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar