Sidor

tisdag 20 december 2011

Tisdag

Goddagens!!

Är lagom stressad just nu så det får bli lite tomt här på bloggen...imorgon åker jag hemåt och blir bort tills den 26 så vet inte om jag har möjlighet att kolla in här men något inlägg ska jag nog hinna med :)

Idag så har det varit en seg dag i skolan där vi först hade data/IT och sen anatomi och sjukdomslära. Sista lektionen höll jag på att somna på för jag är så himla trött...ska bli skönt att släppa skolan lite nu i några dagar. Inte en endaste bok ska med upp! Ska bara ta det lugnt och njuta av ledigheten och passa på att umgås med min familj <3

Ikväll ska jag och J ha glöggmys och bara njuta av varandras sällskap, kommer bli konstigt att åka utan honom men han kommer ju efter om några dagar men det var längesen som vi var helt utan varandra...men men det är ju inte för alltid ;)

Har precis packat färdigt det som går att packa idag  och det blev mycket (en väska med bara julklappar) men jag är van att ha mycket packning för jag är en expert på att packa för mycket ;) men denna gången är det ju för att det är jul och det är många ombyten med för alla tillställningar.

Har det snöat hos er idag?? Det gjorde det här men det la sig inte :( hoppas det finns lite vitt på backen när jag kommer upp imorgon!

Trevlig kväll!!

1 kommentar:

  1. Vi har fått så mycket snö att vi behövt ploga =) så fint är det ute =)

    vill Önska er båda en riktigt God Jul!!!

    Kram Annki

    SvaraRadera