Sidor

måndag 12 december 2011

Gårdagen och lite av dagen

Igår var det tredje advent! REDAN!? Gud va tiden går fort...

Vi började dagen med att storstäda och julpynta :) jätte mysigt med alla tomtar! Får ta bilder en annan dag för J har min mobil medan hans är på lagning så jag har en gammal skit mobil...

Sen så gjorde vi i ordning oss och åkte in till stan för att gå på gospelkonsert i kyrkan :) Blev besviken då det var mycket bättre förra året och detta året var det inga bra solister :( men men jag ska få lyssna på min kära morbror med familj till jul så det gör inte så mycket!

Blev kyckling och ris med currysås till middag :) Gott!

På kvällen blev det glöggmys till CSI LA :) mysigt!
____________________________________________________________________________________
Idag vaknade jag med ryggont :( men det är bara att bita ihop för jag har redovisning idag om livmoderhalscancer. Är lite nervös men det ska nog gå bra! Vi är uppdelade i små grupper så det känns bra!

Nu ska jag gå till bussen.
Trevlig dag!!

// Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar