Sidor

tisdag 13 december 2011

Lucia

Idag är det lucia dagen :)

Var inget speciellt i skolan idag vilket jag hade trott men man kan ju inte få allt ;)

Efter skolan så gick jag en vända på stan och handlade lite julklappar, inte det roligaste vädret att gå på stan i men jag överlevde. Julkänslan är långt bort och jag blir mer och mer stressad över det då jag inte har någon lust att fira jul över huvudtaget :( men jag hoppas att den infinner sig snart!

Mötte upp J i stan för att gå på lucia firande i kyrkan, det var jätte fint men både småbarn och några vuxna i kören :) dock lite dåligt ljud men vi satt långt fram så vi hörde ändå! En väldigt duktig lucia som kanske max var 10 år som hade levande ljus i kronan!

Nu har vi kollat på tv och snart blir det sängen för imorgon är det diktat prov och då måste man vara pigg och alert!!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar