Sidor

torsdag 22 december 2011

Torsdag

Hejsan!

Hinner med ett snabbt inlägg idag...

Tågresan gick bra men det var mycket folk på tågen men det var i tid i alla fall :) Farmor och farfar hämtade mig och sen åkte vi hem till dem och åt smörgåstårta! Senare på kvällen kom min bror och P förbi för att säga hej :) Mycket trevligt!!!
Idag så har jag och pappa varit i stan och shoppat och ätit lunch ihop :) Det var mysigt att bara vara far och dotter! Sen så följde jag med honom hem där jag hälsade på hundarna och sen åkte jag tillbaka till farmor och farfar igen.
Jag och farmor har bakat lite julgodis att ha till julafton och sen har vi sett på julkalendern :)
Ska snart gå och lägga mig för är jätte trött efter en intensiv dag.

Imorgon bär det av till mamma och syrran, det ska bli kul att träffa dem :)

Här är det snö men det verkar försvinna tills julafton :( men fick i alla fall se snö ligga på backen :)

Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar