Sidor

söndag 1 juli 2012

Äntligen!!

Då var denna jobbhelg slut :) Har varit en stressig helg med alldeles för lite sömn....men men jag är ung, kommer att sova ikapp det någon annan dag ;)

Fick sluta lite tidigare i dag då det var lugnt, väldigt skönt! Gick en promenad direkt när jag kom hem eftersom solen bjöd på sina strålar så får man passa på!
Vädret har gått från spöregn och åska till sol och värme :) Skönt med sol så man kan vara ute!

Har precis snaggat J (första gången jag någonsin gör det), det blev rätt så bra för att vara första gången :) Han är väl sådär nöjd men svårt att ångra sig nu hihi det växer ju snabbt ut igen och det är nog mest bara att han är ovan.

Imorgon är det jobb 7-14 och sen in till stan för att prova mina nya linser och sen till tandläkaren och borra...USCH!!...men J ska komma med och hålla mig i handen ;)

Har ni också sol??

Kram kram

2 kommentarer: