Sidor

måndag 9 juli 2012

Helgen som varit

Jaha då var det måndag igen...tiden bara springer iväg!

Helgen var underbar, båda med trevligt besök och fint väder :)


I lördags så var min bror och hans tjej här, vi började med att spela Wii vilket var väldigt kul :), sen så åkte vi och åt lunch buffé på Wild West




Väldigt god mat och trevligt sällskap men urusel service :( 

Sen så åkte vi hem en stund och drack kaffe och min bror spelade xbox ;) 

Senare så åkte vi mot arenan där det var bilträff, var dock inte så många snygga bilar men det var trevligt ändå! Blev även en glass på statoil :)


En väldigt trevlig dag som vi måste göra om!!

Hade min nya tunika på mig:



Söndagen bestod av att sola, grilla, äta glass och två stycken promenader :) Var rätt skönt att bara ha en dag utan några måsten.

I dag så har jag jobbat 7-14 och sen tagit en promenad i regnet och blåsten. Nu ska jag bara slappa!!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar