Sidor

söndag 22 juli 2012

Ledig :)

Dumma bloggapp som inte vill fungera...har trott att jag bloggat men det visade sig att de inte kommit fram :( jaja man kan inte göra så mycket åt saken.

Nu har jag i alla fall jobbat klart för denna helgen, har varit en fruktansvärd helg med stress, tjafs, tråkigheter och ryggont...i dag hade jag verkligen ingen lust att gå dit hade ont i ryggen och bara kände mig less på allt. Blev inte så mycket bättre heller när allt bara kör ihop sig...suck...men men nu är den över och nu är jag ledig fram till tisdag eftermiddag :)

Fick en liten stund över i dag på jobbet så slängde ihop 2 olika svartvinbärspajer :) blev riktigt goda tyckte både jag och de boende! Gjorde en mer krämig och en vanlig smulpaj.

Nu väntar jag på att J ska komma hem från sitt dagsprojekt så att vi kan gå ut och gå. Har slarvat en hel del pga av vädret men både i går och i dag så är de faktiskt väldigt skönt ute och solen tittar fram titt som tätt också :)

Nepp nu ska jag slita mig i från datorn och gå ut i solen :)

Ha det bra!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar