Sidor

onsdag 4 juli 2012

Sommar och nya kläder


Vågar man tro att det är sommar nu?

I dag när jag vaknade så sken solen :) I går sken den också och det var varmt men jag jobba på ögon så blev inte så mycket sol för min del...Men i dag har det ju varit varmt även i skuggan :) Juli kanske kan leverera!!

I dag däremot så har jag varit ledig och började dagen på stan, J behövde lite saker och jag passade på att kolla runt lite! Det var så himla skönt att kunna gå i sommarkläder och man märkte att alla man mötte njöt av vädret :) Hittade faktiskt två saker i dag:


Ett par shorts och en ur gullig tunika/linne :) Är jätte nöjd med båda två!!


Sen hemma så har jag tvättat, diskat, lagat mat och solat :) Skulle städat också men ville hellre sola när solen är framme ;)

Imorgon är det jobb på boendet 7-14 och sen på fredag på ögon 8-14 sen är det helg och jag är ledig!! Min bror och hans tjej ska komma hit och vi ska ut och äta först och sen vidare till en bilträff (beroende på vädret) annars blir det att umgås hemma hos oss! Ser jag fram emot :)


Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar