Sidor

tisdag 31 juli 2012

Då var det dags för jobb igen

De lediga dagarna går fort! Man har så mycket man vill göra med man hinner bara hälften :( tråkigt att det är så dåligt väder också för mycket vi har planerat är beroende på vädret....

I söndags så var vi och plockade svamp utanför Halmstad, passade på när det var mulet och regn i luften, vilket vi klarade oss ifrån förutom ett par droppar.
Hittade en hel del kantareller faktiskt :)





När vi kom hem så rensade vi dem och sen gjorde J jättegoda katarelltoast till oss :) Till efterrätt blev det glass och ny plockade smultron! Gott!!

I går var vi och lämnade J´s bil för polering och sen gick vi hem därifrån cirka 9 km, blev ett stop i stan för lunch på Kina restaurangen också :) Gott och prisvärt!
När vi kom hem så åkte J för att hjälpa en kompis att hämta deras nya bil så jag tog en cykelrunda på 9 km vilket jag ångrade för när jag kommit halvägs så började det regna, blåsa och åska....jag som är skiträdd för åska :( men det resulterade i en väldigt snabb cykeltur ;) Sen har det varit dåligt väder sen dess...imorse vaknade jag halv fem av åskan igen och den slutade först halv tio :(

I dag har vi städat, tvättat och donat och nu är det snart dags för jobb! 13.30-21.30.

Ha det bra!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar