Sidor

lördag 28 juli 2012

Helg och ledig :)



Gud vad bra väder vi haft i en hel vecka!! Typiskt nog har jag ju jobbat det mesta men i går fick jag en hel eftermiddag/kväll i solen :)

I går så jobbade jag 7-14 och sen drog jag och J till stan för glass och lite shopping! Blev ett linne och en klänning till mig  och J hittade jeans och jeansshorts så det var en lyckad shoppingrunda :)
Nya linnet :)

På kvällen så drog vi ner till havet för att bara njuta av solen och lugnet, var extra härligt då de hade dans på bryggan så det var liveband där ;)








I dag så har vi varit hundvakt åt grannens hundvalp :) Mysigt men ovant att ha hund haha ska ha henne en sväng till snart då hon ska äta och rastas, vilket inte den andra hundvakten klarar av. Så blir ju två promenader i dag, pluspoäng ;)



Mamma var här och hälsade på i förrgår, trevligt! Fick fira hennes födelsedag nu då jag inte kan fira henne när hon fyller.
Detta fick hon i present :)

Nu ska vi snart bege oss för att hämta vovven en sista tur och håll tummarna för att det inte regnar för det ser väldigt mörkt ut :(

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar