Sidor

lördag 30 juni 2012

Jobb jobb och mera jobb ;)

I går började min underbara *ironi* jobbhelg...den började rätt så bra men slutade i kaos :( men men det är inte alltid lätt att vara vikarie och "ny". Kunde knappt sova i natt heller då jag låg och tänkte på vad man kunde gjort annorlunda osv även om jag vet att det inte var vårt fel.

Nu är jag precis hemkommen efter första delen av passet för i dag 7-12 och snart kommer J hem också och då ska vi åka och äta på Burger King :) Sen blir det lite vila, eventuellt sola innan sista passet börjar 16-21.30.

Grannen ovan ska ha fest ikväll men jag har förberett mig med öronproppar för ska jobba 7-16 imorgon och då behöver jag sova för att orka. Är inte ledig förren på onsdag nästa gång så behöver min skönhetssömn haha ;)

Missar tyvärr ett kalas i dag också :( J´s systers kille fyller år, GRATTIS till honom! Men jag får fira honom en annan dag.

Lite tråkigt inlägg men men det är så mitt liv ser ut ;)

Kram kram =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar