Sidor

måndag 25 juni 2012

Måndag igen

Jaha då var denna lediga helg över och nu väntar en vecka full med jobb...

Igår var min bror och hans tjej här på födelsedagsfika :) Trevligt att de kunde komma när de ändå var i närheten (Varberg) är ju inte så ofta man kan ses när det är 30 mil mellan oss :(
Troligtvis så ska vi ut och äta om ett par helger och sedan gå på bilträff ihop :) Ska bli kul!!

Annars har vi inte gjort så mycket i helgen, mest slappat och bara varit. Vi har hunnit med att grilla mellan skurarna i alla fall :) Gott!!

I dag ska jag jobba 16-21 så jag har precis tränat och nu ska jag kolla på film tänkte jag, regnet öser ju ner utanför så det lockar inte riktigt med en promenad...får bli imorgon istället.

Ett par bilder på mig från midsommar :)


Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar