Sidor

tisdag 19 juni 2012

Jobb

Då var dessa lediga dagar slut...nu börjar 8 veckors arbete! Det enda som är positivt just nu är att jag inte behöver vara ledsen för att det är badväder ute ;) men det får gärna vara det när jag är ledig hihi

Är väldigt skönt att det bara tar 5 min att gå till jobbet också! För när jag slutar halv tio så vill jag komma hem fort och det gör jag nu, vilket är väldigt skönt de dagar man börjar sju dagen efter då behöver man all sömn man kan få!!

Gick en promenad innan i morse och det var väldigt skönt, hade mycket i huvudet så det rensades ut med en promenad :) Ska försöka utföra någon sorts motion varje dag nu framöver dels för att jag tycker att det är skönt att rensa huvudet och dels för att jag behöver röra på mig för att nå mitt mål, att gilla mig själv :)

Hoppas ni har det bra!

Ps. Någon mer som har problem med bloggappen?? Jag har skrivit flera inlägg som inte vill komma längre än publishing...kan ju inte ta bort dem heller så de dyker väll upp här om en månad eller så ;) ne men om någon mer har problem får ni gärna skriva hur jag ska göra! TACK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar