Sidor

lördag 2 juni 2012


Ikväll blir det bio med min älskling <3 
Ska bli kul att se denna filmen i 3D (första gången förutom Liseberg som jag ser på 3D)

Har haft fullt upp och kommer att fortsätta så ett tag så får väll se hur mycket jag hinner blogga, men jag ska försöka bli bättre på att fota så att jag kan visa er vad jag sysslar med ;)

Just nu så jobbar jag på ögonkliniken varje ledig dag och sen går jag i skolan resten så jag är rätt trött när jag väl är hemma...sen så börjar det dra ihop sig för sommarlov som inte blir mycket av utan det kommer att bli mycket jobb för min del, men jag får tänka på pengarna som kommer i stället ;) 

Jag och J ska försöka åka iväg en lång weekend i slutet av sommaren då jag är ledig tors-sönd men vi vet inte riktigt var så har ni något bra tips så dela gärna med er! Mycket roligare om man kan sitta och välja sen :)

Nu ska jag fixa i ordning mig inför bion. 

Kram kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar